Δείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις

Α. Γενικοί όροι

Η ιστοσελίδα ενοικίασης αυτοκινήτων athensrentacar.gr που είναι προσβάσιμη μέσω αυτού του ιστοχώρου λειτουργούν με την ευθύνη της εταιρείας ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ (ΑΦΜ 036591757), με έδρα στη διεύθυνση Λ. Κατσώνη 41, στην Καλλιθέα. Αυτό σημαίνει ότι, όταν πραγματοποιείτε Κράτηση, συμφωνείτε ότι οι παρόντες Όροι διέπουν τη διαδικασία κράτησής, προκειμένου να ενοικιάσετε το αυτοκίνητο, κατά την Ώρα Παραλαβής θα πρέπει να συνάψετε επιπλέον Συμφωνητικό Ενοικίασης με τον σχετικό Πάροχο Υπηρεσιών.

A1. Σχετικά με τους παρόντες όρους

  1. Κατά την ολοκλήρωση της Κράτησής σας, αποδέχεστε τους παρόντες Όρους και οποιουσδήποτε άλλους όρους παρέχονται κατά τη διαδικασία κράτησης.
  2. Εάν οποιαδήποτε διάταξη αυτών των Όρων είναι (ή καταστεί) άκυρη ή μη εκτελεστή:
  • εξακολουθεί να εφαρμόζεται στον μέγιστο βαθμό που επιτρέπει ο νόμος
  • εξακολουθείτε να δεσμεύεστε από τις υπόλοιπες διατάξεις των Όρων.
  1. Οι παρόντες Όροι έχουν την εξής διάταξη:
  • Ενότητα Α: Γενικοί όροι
  • Ενότητα Β: Όροι ενοικίασης αυτοκινήτου

Εάν υπάρχει οποιαδήποτε αναντιστοιχία μεταξύ Α και Β, θα ισχύουν οι όροι ενοικίασης αυτοκινήτου.

A2. Σχετικά με την athensrentacar.gr

Κατά την κράτηση ενός ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου, η εταιρεία ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ παρέχει την Πλατφόρμα και είναι υπεύθυνη για αυτήν αλλά όχι και για την ίδια την Ταξιδιωτική Εμπειρία (βλ. Α3.2 παρακάτω).

A3. Η Πλατφόρμα μας

  1. Κατά την παροχή της Πλατφόρμας μας λαμβάνουμε κάθε εύλογη μέριμνα, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όλες οι πληροφορίες σε αυτήν είναι ακριβείς. Στον βαθμό που επιτρέπεται από τον νόμο, δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για τυχόν σφάλματα, διακοπές λειτουργίας ή παράλειψη πληροφοριών, παρότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να τα διορθώσουμε/επιλύσουμε το συντομότερο δυνατό.
  2. Για να πραγματοποιήσετε μια Κράτηση, μπορεί να χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν Λογαριασμό. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία σας είναι σωστά και επικαιροποιημένα. Είστε υπεύθυνοι για οτιδήποτε συμβαίνει σε σχέση με τον Λογαριασμό σας. Για τον λόγο αυτό, μην αφήνετε κανέναν άλλον να τον χρησιμοποιεί και κρατήστε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης απόρρητα.
  3. Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, πρέπει να είστε τουλάχιστον 16 ετών για να χρησιμοποιήσετε την Πλατφόρμα.

A4. Οι αξίες μας

  1. Οφείλετε
  • να συμμορφώνεστε με το σύνολο της ισχύουσας νομοθεσίας
  • να συνεργάζεστε σε τυχόν ελέγχους κατά της απάτης/της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες που πρέπει να διενεργήσουμε
  • να μη χρησιμοποιείτε την Πλατφόρμα για να προκαλέσετε προβλήματα ή για να πραγματοποιήσετε ψευδείς κρατήσεις
  • να χρησιμοποιείτε την Πλατφόρμα για τον σκοπό για τον οποίο προορίζονται
  • να μην προξενείτε οποιαδήποτε ενόχληση ή ζημιά και να μη συμπεριφέρεστε ανάρμοστα στο προσωπικό (ούτε, φυσικά, σε οποιονδήποτε άλλον).

A5. Συμβατική σχέση

  1. Όταν πραγματοποιείτε κράτηση για Ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, η Κράτησή σας πραγματοποιείται είτε με εμάς:
  • οι Όροι μας διέπουν τη διαδικασία της κράτησης. Όταν σας αποστέλλουμε την Επιβεβαίωση της Κράτησης, συνάπτετε σύμβαση μαζί μας
  • το Συμφωνητικό Ενοικίασης διέπει την ίδια την Ενοικίαση. Κατά την υπογραφή του στον γκισέ της εταιρείας ενοικίασης, συνάπτετε σύμβαση (αλλά θα δείτε και θα αποδεχτείτε τους βασικούς όρους κατά την κράτηση του αυτοκινήτου).
  1. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε αναντιστοιχία μεταξύ των παρόντων Όρων και του Συμφωνητικού Ενοικίασης, θα ισχύει το Συμφωνητικό Ενοικίασης.

A6. Τι κάνουμε εμείς

  1. Παρέχουμε την Πλατφόρμα στην οποία οι Πάροχοι Υπηρεσιών μπορούν να προωθήσουν και να πουλήσουν τις Ταξιδιωτικές Εμπειρίες που προσφέρουν και στην οποία μπορείτε να τις αναζητήσετε, να τις συγκρίνετε και να πραγματοποιήσετε κρατήσεις.
  2. Δεν σας εγγυόμαστε ότι θα λάβετε την ακριβή μάρκα και το μοντέλο για τα οποία κάνατε κράτηση (εκτός εάν αυτό δηλώνεται ρητά). Η φράση «ή παρόμοιο» σημαίνει ότι θα μπορούσατε να λάβετε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο (δηλ. του ίδιου μεγέθους, με το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων κ.λπ.). Συνεπώς, οι εικόνες του αυτοκινήτου είναι μόνον ενδεικτικές.

A6. Τιμές

  1. Όταν πραγματοποιείτε μια Κράτηση, συμφωνείτε να πληρώσετε το κόστος, συμπεριλαμβανομένων χρεώσεων και φόρων που ενδέχεται να ισχύουν.
  2. Ορισμένες από τις τιμές που βλέπετε ενδέχεται να έχουν στρογγυλοποιηθεί στον κοντινότερο ακέραιο αριθμό. Η τιμή που πληρώνετε βασίζεται στην αρχική, «μη στρογγυλοποιημένη» τιμή (αν και η πραγματική διαφορά θα είναι ελάχιστη ούτως ή άλλως).
  3. Προφανή σφάλματα και τυπογραφικά λάθη δεν είναι δεσμευτικά. Για παράδειγμα: εάν πραγματοποιήσετε κράτηση ενός premium αυτοκινήτου ή κράτηση για μια νύχτα σε πολυτελή σουίτα που λανθασμένα προσφέρεται στην τιμή του 1€, θα προχωρήσουμε σε ακύρωση της Κράτησης αυτής και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που πληρώσατε.
  4. Μια διαγραμμένη τιμή είναι η τιμή μιας ισοδύναμης Κράτησης στην οποία δεν έχει εφαρμοστεί έκπτωση («ισοδύναμη» είναι μια κράτηση για τις ίδιες ημερομηνίες, με τις ίδιες πολιτικές, την ίδια ποιότητα οχήματος κ.λπ.).

Πρόσθετα έξοδα και τέλη

  1. Σε πολλές περιπτώσεις, επιβάλλεται μια πρόσθετη «χρέωση για νεαρούς οδηγούς» για κάθε οδηγό που είναι κάτω από μια ορισμένη ηλικία (π.χ. 25 ετών). Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να επιβληθεί πρόσθετη «χρέωση για οδηγούς τρίτης ηλικίας» για κάθε οδηγό πάνω από μια ορισμένη ηλικία (π.χ. 65 ετών). Κατά την πραγματοποίηση κράτησης στην Πλατφόρμα μας, πρέπει να συμπληρώσετε την ηλικία του Κύριου Οδηγού, ώστε να σας εμφανίσουμε λεπτομέρειες για τυχόν χρεώσεις που σχετίζονται με την ηλικία – τις οποίες θα καταβάλετε κατά την Παραλαβή.
  2. Σε πολλές περιπτώσεις, θα χρεωθείτε τέλος μονής διαδρομής σε περίπτωση που παραδώσετε το αυτοκίνητο σε διαφορετική τοποθεσία. Σε περίπτωση που σκοπεύετε να το κάνετε αυτό, πρέπει να συμπληρώσετε την τοποθεσία παράδοσης κατά την κράτηση, για να σας ενημερώσουμε αν αυτό είναι δυνατό και να σας εμφανίσουμε λεπτομέρειες που σχετίζονται με τυχόν χρέωση μονής διαδρομής, την οποία καταβάλλετε κατά την Παραλαβή.
  3. Σε πολλές περιπτώσεις, επιβάλλεται μια διασυνοριακή χρέωση για τη μετακίνηση του αυτοκινήτου σε διαφορετική χώρα, πολιτεία ή νησί. Σε περίπτωση που σκοπεύετε να το κάνετε αυτό, είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσετε εμάς το συντομότερο δυνατόν (αυτό πρέπει να γίνει πριν την Παραλαβή).
  4. Η τιμή της Ενοικίασής σας υπολογίζεται σε 24ωρα, επομένως μια ενοικίαση 25 ωρών, για παράδειγμα, θα κοστίσει όσο και μια ενοικίαση 48 ωρών.
  5. Εάν, έπειτα από την Παραλαβή, αποφασίσετε ότι θέλετε να κρατήσετε το αυτοκίνητο για περισσότερο διάστημα, επικοινωνήστε με εμάς. Θα σας ενημερώσουμε πόσο θα κοστίσει αυτό και θα συνάψουμε ένα νέο συμφωνητικό. Εάν παραδώσετε το αυτοκίνητο με καθυστέρηση χωρίς να το έχετε συμφωνήσει εκ των προτέρων, ενδέχεται επίσης να επιβαρυνθείτε με επιπλέον χρέωση.

Πρόσθετες παροχές

  1. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα πληρώσετε για προαιρετικές πρόσθετες παροχές (παιδικά καθίσματα, σύστημα GPS, χειμερινά ελαστικά κ.λπ.) όταν κάνετε κράτηση του αυτοκινήτου. Σε αυτήν την περίπτωση, έχετε την εγγύηση ότι θα πάρετε αυτές τις παροχές κατά την Παραλαβή.
  2. Σε άλλες περιπτώσεις, απλώς θα ζητήσετε τυχόν πρόσθετες παροχές κατά την κράτηση του αυτοκινήτου. Σε αυτή την περίπτωση:
  • πληρώνετε για αυτές κατά την παραλαβή, και
  • δεν εγγυόμαστε τη διαθεσιμότητά τους για εσάς.

A7. Πληρωμή

Είμαστε ο επίσημος έμπορος για την είσπραξη πληρωμών που γίνονται κατά τον χρόνο της κράτησης. Εμείς θα είμαστε υπεύθυνοι για τη διαχείριση της πληρωμής σας και τη διασφάλιση ολοκλήρωσης της συναλλαγής σας. Σε αυτή την περίπτωση, η πληρωμή σας αποτελεί τον τελικό διακανονισμό της «οφειλόμενης και πληρωτέας» τιμής.

A8. Πολιτικές

  1. Όταν πραγματοποιείτε μια Κράτηση, αποδέχεστε τις ισχύουσες πολιτικές όπως εμφανίζονται κατά τη διαδικασία της κράτησης.
  2. Σε περίπτωση που ακυρώσετε την Κράτηση ή δεν εμφανιστείτε, τυχόν κόστος ακύρωσης/μη εμφάνισης και τυχόν επιστροφή χρημάτων θα εξαρτηθούν από την ισχύουσα πολιτική ακύρωσης/μη εμφάνισης.
  3. Ορισμένες Κρατήσεις δεν μπορούν να ακυρωθούν δωρεάν, ενώ άλλες μπορούν να ακυρωθούν δωρεάν μόνο πριν από ένα χρονικό όριο.
  4. Εάν πιστεύετε ότι δεν θα φτάσετε στην ώρα σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να ενημερώσετε σχετικά με τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξής σας, ώστε να μην ακυρωθεί την Κράτησή σας. Σε περίπτωση καθυστέρησης, δεν φέρουμε ευθύνη για τις συνέπειες (π.χ. την ακύρωση της Κράτησής σας ή τυχόν χρεώσεις με τις οποίες ενδέχεται να επιβαρυνθείτε).
  5. Ως το πρόσωπο που πραγματοποιεί την Κράτηση, είστε υπεύθυνος(-η) για τις ενέργειες και τη συμπεριφορά κάθε μέλους της ομάδας σας. Έχετε επίσης την ευθύνη να λάβετε την άδειά τους προτού μας παράσχετε τα δεδομένα τους προσωπικού χαρακτήρα.

A9. Πολιτική απορρήτου και cookies

  1. Παρακαλείστε να ανατρέξετε στην Πολιτική Απορρήτουγια περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα.

A10. Αιτήματα προσβασιμότητας

  1. Εάν έχετε οποιοδήποτε αίτημα προσβασιμότητας:
  • σχετικά με την Πλατφόρμα μας ή/και τις υπηρεσίες, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας
  • σχετικά με την Ταξιδιωτική Εμπειρία σας (πρόσβαση σε αναπηρικό αμαξίδιο κ.λπ.) επικοινωνήστε μαζί μας.

A11. Ασφάλιση

Ανατρέξετε στο έγγραφο ή στα έγγραφα ασφαλιστηρίου για να δείτε τους όρους και περαιτέρω πληροφορίες. Οι παρόντες Όροι δεν ισχύουν για την ασφάλιση.

A12. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

  1. Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, όλα τα δικαιώματα στην Πλατφόρμα μας (τεχνολογία, περιεχόμενο, εμπορικά σήματα, εμφάνιση και αίσθηση κ.λπ.) ανήκουν στην εταιρεία ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ και, όταν χρησιμοποιείτε την Πλατφόρμα μας συμφωνείτε να κάνετε χρήση αυτής μόνο για τον σκοπό για τον οποίο προορίζεται και τηρώντας τους όρους που ορίζονται κατωτέρω στις παραγράφους A12.2 και A12.3.
  2. Δεν επιτρέπεται να παρακολουθείτε, να αντιγράφετε, να αποσπάτε/ανιχνεύετε δεδομένα, να κατεβάζετε, να αναπαράγετε ή να χρησιμοποιείτε με διαφορετικό τρόπο οποιοδήποτε στοιχείο της Πλατφόρμας μας για εμπορικούς σκοπούς χωρίς έγγραφη άδεια μας.
  3. Παρακολουθούμε στενά κάθε επίσκεψή σας στην Πλατφόρμα μας και θα μπλοκάρουμε κάθε πρόσωπο (και κάθε αυτοματοποιημένο σύστημα) το οποίο υποπτευόμαστε ότι:
  • διενεργεί υπερβολικό αριθμό αναζητήσεων
  • χρησιμοποιεί συσκευή ή λογισμικό για να συλλέξει τιμές ή άλλες πληροφορίες
  • προβαίνει σε ενέργειες που επιβαρύνουν αδικαιολόγητα την πλατφόρμα μας.
  1. Όταν ανεβάζετε μια φωτογραφία στην Πλατφόρμα μας (μαζί με ένα σχόλιο, για παράδειγμα), επιβεβαιώνετε ότι:
  • είναι αληθινή (δεν έχετε αλλοιώσει την εικόνα, για παράδειγμα, ή έχετε ανεβάσει φωτογραφία άλλου καταλύματος)
  • δεν περιέχει ιούς
  • έχετε την άδεια να την μοιραστείτε μαζί μας
  • επιτρέπεται να τη χρησιμοποιούμε στην Πλατφόρμα μας και για ευρύτερους εμπορικούς σκοπούς (συμπεριλαμβανομένου τυχόν προωθητικού περιεχομένου), παντού και πάντα (όταν μας ενημερώσετε ότι δεν μπορούμε πλέον να την χρησιμοποιούμε, θα λάβουμε υπ’ όψιν μας οποιοδήποτε τέτοιο εύλογο αίτημα)
  • δεν παραβιάζει τα περί απορρήτου δικαιώματα άλλων προσώπων
  • αποδέχεστε την πλήρη ευθύνη για τυχόν νομικές αξιώσεις έναντι της Booking.com που σχετίζονται με αυτήν.
  1. Διευκρινίζουμε ότι: δεν φέρουμε ευθύνη για καμία εικόνα που ανεβαίνει στην Πλατφόρμα μας και έχουμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε οποιαδήποτε εικόνα κατά την κρίση μας (για παράδειγμα, εάν διαπιστώσουμε ότι μια εικόνα δεν πληροί τα παραπάνω κριτήρια).

A13. Τι να κάνετε σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα;

  1. Εάν έχετε ερωτήματα ή παράπονα, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Μπορείτε να μας βοηθήσετε να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, παρέχοντας:
  • τον αριθμό επιβεβαίωσης της Κράτησής σας, τα στοιχεία επικοινωνίας σας, τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε όταν πραγματοποιήσατε την Κράτηση
  • σύντομη περιγραφή του ζητήματος καθώς και με ποιον τρόπο θα θέλετε να σας βοηθήσουμε
  • τυχόν συνοδευτικά έγγραφα
  1. Όλα τα ερωτήματα και τα παράπονα καταγράφονται, και τα πιο επείγοντα αντιμετωπίζονται ως ζητήματα ύψιστης προτεραιότητας.
  2. Προσπαθούμε να επιλύουμε τις διαφορές εσωτερικά.

A14. Μέτρα κατά της μη αποδεκτής συμπεριφοράς

  1. Έχουμε το δικαίωμα να σας εμποδίσουμε να κάνετε Κράτηση, να ακυρώσουμε Κρατήσεις που έχετε πραγματοποιήσει ή/και να σας εμποδίσουμε να χρησιμοποιείτε την Πλατφόρμα μας, την Εξυπηρέτηση Πελατών μας. Φυσικά, θα προβούμε σε αυτές τις ενέργειες μόνο εάν, κατά τη γνώμη μας, υπάρχει εύλογος λόγος να το κάνουμε, όπως για παράδειγμα:
  • απάτη ή κατάχρηση
  • μη συμμόρφωση με τους παρόντες Όρους, την ισχύουσα νομοθεσία ή τους κανονισμούς
  • ανάρμοστη ή αθέμιτη συμπεριφορά (π.χ. βία, απειλές ή παραβίαση του απορρήτου) σε σχέση με εμάς, οποιαδήποτε από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε ή οποιονδήποτε άλλον.
  1. Σε περίπτωση που ακυρώσουμε μια Κράτηση για κάποιον από αυτούς τους λόγους, δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Ενδέχεται να σας ενημερώσουμε για τους λόγους ακύρωσης της Κράτησής σας εκτός εάν η εν λόγω ενημέρωση (α) αντιβαίνει στην ισχύουσα νομοθεσία ή/και (β) αποτρέπει ή εμποδίζει τον εντοπισμό ή την πρόληψη απάτης ή άλλων παράνομων δραστηριοτήτων. Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι κακώς έχουμε ακυρώσει την Κράτησή σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

A15. Περιορισμός ευθύνης

  1. Στον βαθμό που επιτρέπεται από την υποχρεωτική νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών, φέρουμε ευθύνη μόνο για έξοδα που σας επιβαρύνουν ως άμεσοαποτέλεσμα δικής μας αμέλειας. Αυτό σημαίνει ότι, στον βαθμό που επιτρέπεται από τη νομοθεσία, δεν φέρουμε ευθύνη, μεταξύ άλλων, για τυχόν:
  • έμμεση απώλεια ή έμμεση ζημιά
  • λάθος σε διεύθυνση email, τηλεφωνικό αριθμό (εκτός εάν οφείλεται σε δικό μας σφάλμα)
  • τυχαίο συμβάν ή γεγονός που είναι πέρα από τον έλεγχό μας.
  1. Αν παραβιάσετε τους παρόντες Όρους, στον βαθμό που επιτρέπεται από τη νομοθεσία:
  • δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν έξοδα που προκύπτουν για εσάς και
  • δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.
  1. Στον βαθμό που επιτρέπεται από τη νομοθεσία, η μεγαλύτερη ευθύνη που φέρουμε εμείς (είτε για ένα γεγονός είτε για σειρά γεγονότων) είναι τα έξοδα της Κράτησής σας.
  2. Καμία διάταξη των παρόντων όρων δεν θα περιορίσει τη δική μας ευθύνη όσον αφορά δική μας (i) αμέλεια η οποία οδηγεί σε θάνατο ή σωματική βλάβη ή (ii) απάτη ή ψευδή παραπλανητική δήλωση.
  3. Διευκρινίζεται ότι: καμία διάταξη των παρόντων Όρων δεν παρέχει δικαιώματα σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος.
  4. Ενδέχεται να προστατεύεστε από την υποχρεωτική νομοθεσία και τους κανονισμούς περί προστασίας των καταναλωτών, που διασφαλίζουν για εσάς δικαιώματα τα οποία οι όροι καμίας εταιρείας δεν είναι σε θέση να παρακάμψουν. Σε αυτή την περίπτωση, η ευθύνη μας καθορίζεται όχι μόνο από τους παρόντες Όρους, αλλά επίσης από την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς περί προστασίας των καταναλωτών.

A16. Ισχύουσα νομοθεσία και αρμόδιο δικαστήριο

  1. Στον βαθμό που επιτρέπεται από την υποχρεωτική εθνική νομοθεσία (για την προστασία των καταναλωτών), οι παρόντες Όροι και οι υπηρεσίες μας θα διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.
  2. Στον βαθμό που επιτρέπεται από την υποχρεωτική εθνική νομοθεσία (για την προστασία των καταναλωτών), οποιαδήποτε διαφορά προκύψει θα υποβληθεί αποκλειστικά στα αρμόδια δικαστήρια της Αθήνας.

Β. Όροι ενοικίασης αυτοκινήτου

B1. Τι πρέπει να κάνετε

  1. Πρέπει να μας παρέχετε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε ώστε να διευθετήσουμε την Κράτησή σας (στοιχεία επικοινωνίας, ώρα παραλαβής κ.λπ.).
  2. Πρέπει να διαβάσετε τους παρόντες Όρους και το Συμφωνητικό Ενοικίασης και να συμφωνήσετε ότι εάν τα παραβιάσετε:
  • ίσως χρειαστεί να πληρώσετε πρόσθετες χρεώσεις
  • η Κράτησή σας ενδέχεται να ακυρωθεί
  • το προσωπικό στο γκισέ ενδέχεται να αρνηθεί να σας δώσει τα κλειδιά του αυτοκινήτου.
  1. Πρέπει να ελέγξετε τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σχετικά με την Ενοικίασή σας, καθώς πολλά στοιχεία (απαιτήσεις διπλώματος οδήγησης, ύψος εγγύησης, απαιτούμενα έγγραφα, αποδεκτές πιστωτικές κάρτες κ.λπ.) διαφοροποιούνται ανά Ενοικίαση. Παρακαλείστε να βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά:
  • τους παρόντες Όρους
  • τους βασικούς όρους του Συμφωνητικού Ενοικίασης, τους οποίους θα δείτε κατά την κράτηση, και
  • το ίδιο το Συμφωνητικό Ενοικίασης, που θα λάβετε κατά την Παραλαβή.
  1. Πρέπει να βρίσκεστε στο γκισέ της εταιρείας ενοικίασης την καθορισμένη Ώρα Παραλαβής: Σε περίπτωση που καθυστερήσετε, ενδέχεται να υπάρξει μια περίοδο χάριτος για την παραλαβή του αυτοκινήτου σας. Αν αργήσετε (ή φτάσετε μετά από την τυχόν περίοδο χάριτος για την παραλαβή), το αυτοκίνητο μπορεί να μην είναι πλέον διαθέσιμο και ενδεχομένως να μην δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Εάν πιστεύετε ότι θα καθυστερήσετε, είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνήσετε με εμάς, ακόμη και αν αυτό οφείλεται σε καθυστέρηση πτήσης και μας έχετε δώσει τον αριθμό της πτήσης σας.
  2. Στους βασικούς όρους της Ενοικίασης αναγράφεται τι πρέπει να διαθέτει ο Κύριος Οδηγός κατά την Παραλαβή. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι, όταν φτάσει στο γκισέ ενοικίασης, ο οδηγός θα προσκομίσει οτιδήποτε είναι απαραίτητο (π.χ. δίπλωμα οδήγησης, κάποιο απαιτούμενο έγγραφο ταυτότητας και πιστωτική κάρτα στο όνομά του, με επαρκές χρηματικό υπόλοιπο για την κάλυψη της εγγύησης).
  3. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο Κύριος Οδηγός έχει το δικαίωμα και είναι κατάλληλος να οδηγεί το αυτοκίνητο.
  4. Πρέπει να έχετε όλα τα έγγραφα (όπως ταυτότητα, κουπόνι και δίπλωμα οδήγησης) που χρειάζεστε κατά την Παραλαβή.
  5. Πρέπει να δείξετε στο προσωπικό στο γκισέ το πλήρες και έγκυρο δίπλωμα οδήγησης κάθε οδηγού, το οποίο πρέπει να κατέχει για τουλάχιστον έναν χρόνο (ή και περισσότερο, σε ορισμένες περιπτώσεις). Σε περίπτωση που το δίπλωμα οδήγησης κάποιου οδηγού φέρει παρατηρήσεις/βαθμούς ποινής, παρακαλείστε να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, καθώς ο ενδέχεται να μην του επιτραπεί να οδηγήσει.
  6. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι κάθε οδηγός θα έχει το δίπλωμα οδήγησής του. Επισημαίνεται ότι όλοι οι οδηγοί πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το δίπλωμα οδήγησής τους.
  7. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι για κάθε παιδί υπάρχει το κατάλληλο παιδικό κάθισμα, εάν είναι απαραίτητο.
  8. Σε περίπτωση που κάτι συμβεί κατά τη διάρκεια της Ενοικίασης (ατύχημα, βλάβη κ.λπ.), πρέπει να:
  • επικοινωνήσετε μαζί μας
  • μην επιτρέψετε καμία επισκευή χωρίς τη συγκατάθεσή μας
  • κρατήσετε όλα τα έγγραφα τεκμηρίωσης (τιμολόγια επισκευής, εκθέσεις της τροχαίας κ.λπ.) για να τα μοιραστείτε με εμάς /την ασφαλιστική εταιρεία.

B2. Τροποποιήσεις, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων

  1. Υπερβαίνουμε τις νομικές μας υποχρεώσεις. Ακόμη και αν η τοπική νομοθεσία δεν απαιτεί να σας προσφέρουμε συγκεκριμένα δικαιώματα ακύρωσης, εμείς εγγυόμαστε ότι θα τηρήσουμε την πολιτική σχετικά με την επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που ακυρώσετε την Κράτησή σας.
  2. Οι ακόλουθοι όροι «Ακυρώσεων και Τροποποιήσεων» εφαρμόζονται σε όλες τις Κρατήσεις εκτός από Κρατήσεις με την ένδειξη «με μη επιστρέψιμη τιμή» (δεν μπορείτε να τροποποιήσετε μια Κράτηση με μη επιστρέψιμη τιμή και δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που την ακυρώσετε).

Ακυρώσεις

  1. Αν πραγματοποιήσετε ακύρωση:
  • ΠΑΝΩ ΑΠΟ 48 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα έναρξης της ενοικίασης, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.
  • ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 48 ώρες πριν ή στο σημείο παραλαβής την ημέρα που αναγράφεται στην κράτησή σας, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που πληρώσατε μείον το κόστος ενοικίασης 3 ημερών. Έτσι, αν η ενοικίαση του αυτοκινήτου ήταν για διάστημα 3 ημερών ή λιγότερο, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων.
  • ΜΕΤΑ την προγραμματισμένη έναρξη της ενοικίασής σας (ή εάν απλά δεν εμφανιστείτε), δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων.
  1. Το προσωπικό στο γκισέ ενδέχεται να αρνηθεί να σας παραδώσει το αυτοκίνητο εάν (ακολουθούν παραδείγματα πιθανών κανονισμών, συμβουλευτείτε τους όρους και προϋποθέσεις):
  • Δεν φτάσετε στην ώρα σας
  • Δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις για να ενοικιάσετε αυτοκίνητο
  • Δεν διαθέτετε τα απαραίτητα έγγραφα
  • Ο κύριος οδηγός δεν διαθέτει πιστωτική κάρτα στο όνομά του, με επαρκές χρηματικό υπόλοιπο για την κάλυψη της εγγύησης για το αυτοκίνητο.

Σε περίπτωση που συμβεί αυτό, παρακαλείστε να μας καλέσετε από το γκισέ της εταιρείας ενοικίασης για να ακυρώσουμε την Κράτησή σας, και θα λάβετε επιστροφή χρημάτων, μείον το κόστος ενοικίασης 3 ημερών. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, εκτός αν αποδείξετε ότι δεν έχουμε υποστεί ζημία ή ότι η προκύπτουσα ζημία είναι σημαντικά χαμηλότερη.

Τροποποιήσεις (αλλαγές στην Κράτησή σας)

  1. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές στην Κράτησή σας οποιαδήποτε στιγμή πριν από την καθορισμένη παραλαβή του αυτοκινήτου.
  2. Δεν επιβάλλεται τέλος διαχείρισης για την αλλαγή της Κράτησής σας, αλλά τυχόν αλλαγές που κάνετε ενδέχεται να επηρεάσουν την τιμή ενοικίασης. Ορισμένες φορές, ο μόνος τρόπος για να αλλάξουμε μια Κράτηση είναι να την ακυρώσουμε και να κάνουμε μια νέα. Στην περίπτωση αυτή, ενδέχεται να σας χρεώσουμε τέλος ακύρωσης εκ μέρους της εταιρείας ενοικίασης.
  3. Σε περίπτωση που μια αλλαγή στην Κράτησή σας επιφέρει αλλαγή στην τιμή ή κάποια χρέωση ακύρωσης, θα σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων.

Αλλαγές που πραγματοποιούμε εμείς

  1. Σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξουμε την Κράτησή σας (π.χ. δεν μπορούμε να σας παρέχουμε το αυτοκίνητο), θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατόν. Σε περίπτωση που δεν αποδεχτείτε την αλλαγή αυτή, θα έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την κράτηση και να διεκδικήσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων (ανεξαρτήτως του πόσο κοντινή χρονικά είναι η ημερομηνία της Ενοικίασης), αλλά δεν φέρουμε πρόσθετη ευθύνη για τυχόν άμεσα ή έμμεσα έξοδα που ενδέχεται να προκύψουν για εσάς (π.χ. δωμάτια ξενοδοχείων ή ταξί).

B3. Τι άλλο πρέπει να γνωρίζετε;

Γενικά

  1. Σε κάθε περίπτωση, οι οδηγοί πρέπει να έχουν την ελάχιστη απαιτούμενη ηλικία για την ενοικίαση ή την οδήγηση αυτοκινήτου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν πρέπει επίσης να υπερβαίνουν ένα ανώτατο όριο ηλικίας. Τα ηλικιακά όρια μπορεί να ποικίλλουν ανάλογα με τον Πάροχο Υπηρεσιών, την τοποθεσία και τον τύπο αυτοκινήτου.
  2. Μόνον οι οδηγοί που πληρούν τις προϋποθέσεις και των οποίων τα ονόματα εμφανίζονται στο Συμφωνητικό Ενοικίασης μπορούν να οδηγούν το αυτοκίνητο.
  3. Δεν πρέπει να μεταφέρετε το αυτοκίνητο σε άλλη χώρα/πολιτεία/νησί ή/και να το παραδώσετε σε διαφορετική τοποθεσία χωρίς να το έχετε κανονίσει εκ των προτέρων.

Παραλαβή αργότερα/παράδοση νωρίτερα

  1. Σε περίπτωση που παραλάβετε το αυτοκίνητό σας αργότερα (βλ. Β1.4 παραπάνω) ή το παραδώσετε νωρίτερα από ό,τι έχει συμφωνηθεί στην Επιβεβαίωση Κράτησης, δεν θα σας επιστρέψουμε χρήματα για τη χρονική περίοδο μη χρήσης του αυτοκινήτου.